ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ

СЕО оптимизация : Трикове и съвети

Създаването на онлайн присъствие = сео оптимизация – е огромна част от всички продажбни стратегии. Прилагането на ефективността  на продаването, лице в лице в продаването онлайн е едно истинско предизвикателство. В днешно време клиентите/купувачите се консултират и търсят в интернет преди дори да са разговаряли с някои доставчик. Клиента избира какво и кога да консумира и купува, без участието на търговеца/продавача. И тук изникват  въпросите :

- АКО СЪЗДАДЕМ САМИ УЕБ САЙТ ЩЕ НИ ДОНЕСЕ ЛИ ОЧАКВАНИТЕ РЕЗУЛТАТИ? 
- УЕБ САЙТА НИ ЩЕ ГЕНЕРИРА ЛИ ДОСТАТЪЧНО ПРОДАЖБИ? ТОЛКОВА КОЛКОТО СМЕ ЖЕЛАЛИ ДА БЪДАТ?
- ЩЕ УСПЕЕМ ЛИ ДА ПРЕВЪРНЕМ ПОСЕТИТЕЛИТЕ НА УЕБ САЙТА НИ В КЛИЕНТИ И КУПУВАЧИ ? 

Ще се справим ли сами със сео оптимизация ?

Да си направите сами уеб сайт не е достатъчно, вашият уеб сайт трябва да играе основна роля. Трафика генериран от блогове, търсачки или социални медии трябва да бъде вдигнат, чрез сео оптимизация! И най – важното – този трафик трябва да бъде превърнат в евентуални продажби. Ето защо, ако сами си направите уеб сайт може да не ви донесе очакваните резултати и приходи. Един онлайн маркетинг план, план за сео оптимизация и ефективен уеб сайт са от решаващо значение за повишаване на трафика, водещ до продажби и генериращ приходи.

Излючително важно е  да се действа много внимателно. Ако не знаете какво правите, има вероятност да навредите много сериозно на сайта си по отношение на неговото класиране в резултатите от търсене на Google.

Ще ви запознаем с няколко съвета, които да преобразят вашият бизнес уеб сайт в печеливш уеб сайт генериращ приходи.

Kак да получите по-добри резултати от вашия сайт,
нужна ли ни е сео оптимизация ?

1. Вашият уеб сайт се нуждае от посетители !

imagesВие може да създадете най – добре изглеждащия уеб сайт с потенциала да бъде много ефективен, но няма да има стойност, ако няма посетители. Да ви откриват лесно онлайн в интернет пространството е необходимо за всеки сайт, независимо дали създавате нов уеб сайт, правите редизайн или подобрения на  вече съществуващ такъв. Това изисква много работа, последователност и дългосрочна стратегия. При изграждането на сайта е задължително да имате план за SEO (Search Engine Optimization) – сео оптимизация, за да се възползвате максимално и безплатно при класирането в търсачките. Всеки собственик на сайт иска да е на първа страница в търсачките, но върховата позиция е конкурентна за достигане.

Когато разглеждаме термина сео оптимизация, можем да го разделим на два вида:
1) On-page СЕО оптимизация
2) Off-Page СЕО оптимизация

Общи принципи за Off-Page сео оптимизация

  • Създаване на качествено съдържание. Вашата цел е да създадете съдържание, което ще се харесва и с което ще искат да се свързват.
  • Представяне на вашият уеб сайт в онлайн директории
  • Писане на публикации/статии в други блогове
  • Има много начини за изграждане на връзки. Бъдете внимателни къде и как добавяте вашият линк

Общи принципи за On-page сео оптимизация 

  • On page – сео оптимизация се състои от специфични ключови думи, поставени в действителното съдържание на уеб страниците.
  • Изберете стратегически правилното заглавие с ключова дума, мета тагове и заглавни тагове ( Н1, Н2, Н3, Н4, Н5, Н6, ). Вашата цел трябва да е съвршенно ясна, имайки предвид, че вашата страница ще бъде посещавана от хора и роботи ( програми чиято цел е да намират и индексират най-доброто съдържание в търсачките. )
  • Sitemap е също важнен фактор в плана за сео оптимизация , защото те ръководят търсачките при обхождането на вашият сайт.
  • Избягвайте посетители да достигнат първо до страници: “404“ или “Страницата не е намерена”. Настройте страниците да не се индексират от търсачките.

2. Вашата самоличност в интернет.

Първото впечатление е много важно: Вашият уеб сайт е вашата самоличност, символизира кои сте и какво имате да предложите. Когато потребител се озове за първи път във вашият сайт веднага ще се запита:

  • Надеждна ли е вашата фирма ?
  • Мога ли да ви се доверя?
  • Ще бъдете ли на разположение ?
  • Ще направите ли така,че да се чувствам сигурен?
  • Вие ли сте точно това, което търся?

Помислете над тези въпроси и се поставете от страната на потребителите, когато посещавате вашият сайт.

guide-to-seoВашият сайт трябва да отговаря на тези въпроси още по време на проектирането и фазата му на развитие, ето защо трябва да имате план за сео оптимизация.  Дизайна е много важен, но не трябва да бъде за сметка на функциалността и съдържанието. Преди всичко потребителите искат да видят стойността и качеството на това, което им предлагате. Един опитен интернет консултант може да ви помогне да намерите правилния баланс, да ви помогне при стратегията на плана за сео оптимизация.

Това е важно, ако искате посетителите ви да останат достатъчно дълго в сайта ви, а от там идва и възможността да ги превърнете в потенциални клиенти. Друг важен фактор за престоя им е да намират лесно това което търсят.  Навигационната система, последователното и интуитивно оформление на дизайна на уеб сайта ви допринасят много за този фактор.

 

 

3. Важни фактори в навигационната систама на един сайт

  • Запазете проста системата за навигационното меню
  • Използвайте breadcrumbs (трохички) винаги когато е възможно.
  • Улеснете вашите потребители, така че да достигнат бързо до търсената информация ( т.е не повече от три клика от началната страница)
  • Включване на полета за търсене във вашето съдържание.
  • Давайте ясни заглавия на вашите линкове.

Достъпността на вашия уеб сайт е друг фактор, който много фирми/хора пренебрегват. С възхода на смартфоните и мобилните устройства е много важно уеб сайта  да изглежда и да работи добре на различни браузъри и устройства. Ето защо е много важно  при изработка на сайт да  проектирате вашия сайт с адаптивен дизайн ( responsive design ). 

Един професионален уеб сайт е необходимо да бъде базиран на съдържание и стратегия за сео оптимизация, нещата които ще доведат до повишаване на трафика на вашият уеб сайт. От там ще повлияят и за превръщането на посетителите ви в потенциални клиенти, съответно и продажби. Трябва усилено да работите в тази насока, за да генерирате трафик – сео оптимизация или ключовите думи при изграждането на съдържанието на интернет страниците ви, едва тогава търсачките ще ви възнаградят за това.

Кошница